Lansman Koleksiyonu: THE SOLIA LINE
Lansman Koleksiyonu: THE SOLIA LINE
Lansman Koleksiyonu: THE SOLIA LINE

SOLIA BOARDS ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞ SÜREÇLERİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ 

1. Veri Sorumlusu

Kişisel verileriniz, veri sorumlusu hukuki statüsü ile Aylin Uyar Gönül Mimarlık Mühendislik İnş. Taah. San. Ve Tic. Ltd. Şti. (“Şirket”) tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) hükümleri kapsamında ve işbu Solia Boards Çevrimiçi Alışveriş Süreçlerine İlişkin Aydınlatma Metni kapsamında işlenmektedir. 

2. Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemleri

Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla, fiziki ve/veya elektronik ortamlardan Şirketimizin www.soliaboards.com  adresinde yer alan internet sitesi üzerinden işlenmektedir. 

3. Kişisel Veri Kategorileriniz ile Kişisel Verilerinizin Toplanmasının ve İşlenmesinin Amaçları ile Hukuki Sebepleri


Şirketimiz tarafından çevrim içi yapacağınız alışveriş kapsamında kişisel verileriniz işlenmektedir. Kişisel veri kategorileriniz ile ilgili kişisel verilerinizin toplanmasının ve işlenmesinin amaçları ile hukuki sebepleri aşağıdaki tabloda detaylı şekilde açıklanmaktadır.


Kişisel Veri Kategorileri

Veri İşleme Amaçları

Veri İşlemenin Hukuki Sebepleri

• Kimlik Verisi

(örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası)

• İletişim Verisi

(örn. adres, teslimat adresi, e-posta adresi)

• Müşteri İşlem Verisi

(örn. satın alım bilgileri, fatura bilgileri, ödeme yöntemi)

• Hukuki İşlem Verisi

(örn. mesafeli satış sözleşmesi, aydınlatma metni)

• İşlem Güvenliği Verisi

(örn. onay işlemlerine ilişkin log kayıtları)

- Kanunlarda açıkça öngörülen yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi (örn. fatura tanzimi, tadili ve/veya iptali, cayma, iade, iptal ve değişim işlemlerinin yürütülmesi, mesafeli satış sözleşmesinin kurulduğuna ilişkin kayıtların tutulması ve saklanması ve zorunlu garanti ve yedek parça sağlanması kapsamındaki işlemlerin yürütülmesi ve Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü, Ticaret Bakanlığı ve sair kuruluşlar tarafından talep edilen bilgi / belgelerin toplanması) ve

- Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.

KVKK’nın 5/2(a) madde hükmü uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi

• Kimlik Verisi

(örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası)

• İletişim Verisi

(örn. cep telefonu numarası, e-posta adresi, teslimat adresi)

• Müşteri İşlem Verisi

(örn. fatura bilgileri, ürün bilgileri, ödeme yöntemi, sipariş numarası)

• Hukuki İşlem Verisi

(örn. mesafeli satış sözleşmesi, ön bilgilendirme formu, aydınlatma metnin okunduğuna ilişkin kayıtlar)

• Talep / Şikayet / Öneri Verisi

(örn. talep bilgisi, iadesi talep edilen hasarlı ürün görseli)

• İşlem Güvenliği Verisi

(örn. onay işlemlerine ilişkin log kayıtları)

- Şirketimizin internet sitesi vasıtasıyla ürün ve/veya hizmet satış ve satış sonrası (örn. randevu oluşturma, değişiklik, teyit ve iptal yönetimi, iiade, iptal ve değişim yönetimi) faaliyetlerinin planlanması ve yürütülmesi,

- Tüketici mevzuatından kaynaklı sözleşmelerin (örn. mesafeli satış sözleşmesi) akdedilmesi ve buna ilişkin kayıtların tutulması,

- Satış ve satış sonrası süreçlere ilişkin gerekli / zorunlu bilgilendirmelerin yapılması ve sair iletişimlerin yürütülmesi,


- Ürün inceleme talepleri de dahil talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması,

- İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve sürekliliğinin sağlanması,

- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi ve

- Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.

KVKK’nın 5/2(c) madde hükmü uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması

• Kimlik Verisi

(örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası)

• İletişim Verisi

(örn. cep telefonu numarası, e-posta adresi)

• Müşteri İşlem Verisi

(örn. fatura bilgileri, ürün bilgileri, ödeme yöntemi, sipariş numarası)

• Müşteri Dışındaki Kullanıcı İşlem Verisi

(örn. satın alım bilgileri, fatura bilgileri, ödeme yöntemi)

• Hukuki İşlem Verisi

(örn. mesafeli satış sözleşmesi, ön bilgilendirme formu, aydınlatma metnin okunduğuna ilişkin kayıtlar)

• Talep / Şikayet / Öneri Verisi

(örn. talep bilgisi, iadesi talep edilen hasarlı ürün görseli)

• İşlem Güvenliği Verisi

(örn. onay işlemlerine ilişkin log kayıtları)

- Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi,

- Mevzuat kapsamında satış ve satış sonrası süreçlere ilişkin zorunlu bilgilendirmelerin yapılması,

- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi ve

- Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.

KVKK’nın 5/2(ç) madde hükmü uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması

• Kimlik Verisi

(örn. ad-soyad, T.C. kimlik numarası)

• İletişim Verisi

(örn. cep telefonu numarası, e-posta adresi, teslimat adresi)

• Müşteri İşlem Verisi

(örn. fatura bilgileri, ürün bilgileri, ödeme yöntemi, sipariş numarası, çağrı merkezi kayıtları)

• Müşteri Dışındaki Kullanıcı İşlem Verisi

(örn. satın alım bilgileri, fatura bilgileri, ödeme yöntemi)

• Hukuki İşlem Verisi

(örn. mesafeli satış sözleşmesi, ön bilgilendirme formu, aydınlatma metnin okunduğuna ilişkin kayıtlar)

• Talep / Şikayet / Öneri Verisi

(örn. talep bilgisi, iadesi talep edilen hasarlı ürün görseli)

• Risk Verisi

(örn. şüpheli işlem değerlendirme sonucu)

• İşlem Güvenliği Verisi

(örn. onay işlemlerine ilişkin log kayıtları)


- Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması,

- Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu uyuşmazlık işlemlerinin yürütülmesi de dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin planlanması ve yürütülmesi ve

- Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi.

- Otomatik ve otomatik olmayan (insan dahli bulunan) yöntemlerle şüpheli işlem izleme, tespit ve önleme faaliyetlerinin yürütülmesi,

- Talep, şikayet ve/veya önerilerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması,

- İş faaliyetlerinin yürütülmesi ve sürekliliğinin sağlanması,

- Saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi ve

- Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi.

KVKK’nın 5/2(e) madde hükmü uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması

KVKK’nın 5/2(f) madde hükmü uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

4. Kişisel Verilerinizin Paylaşılması / Aktarılması

Yukarıda belirtilen her bir kişisel veri kategorisi kapsamında işlenen kişisel verileriniz, aşağıdaki tabloda belirtilen amaçlarla ve KVKK’nın 8’inci ve 9’uncu madde hükümlerine istinaden kişisel veri işleme şartlarına dayalı olarak aşağıdaki alıcı grupları ile paylaşılabilecektir ve/veya söz konusu gruplara aktarılabilecektir:

Alıcı Grubu

Aktarım Amaçları

Kişisel Veri Kategorisi

Aktarımın Hukuki Sebebi

Hizmet sağlayıcı olarak hareket eden topluluk şirketlerimizin de dahil olduğu yurt içinde ve/veya yurt dışında yerleşik tedarikçiler (örn. alt yapı, doğrulama, entegrasyon, ileti gönderim, kurumsal kaynak planlama, çağrı merkezi, kargo, lojistik, bilgi teknolojileri ve veri barındırma hizmet sağlayıcıları)

İş faaliyetlerinin yürütülmesi, denetlenmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında ürün ve/veya hizmet temin edilmesi

• Kimlik

• İletişim

• Talep / Şikayet / Öneri

• Müşteri İşlem

• Müşteri Dışındaki Kullanıcı İşlem

• Risk

• Hukuki İşlem

• İşlem Güvenliği

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

Yurt içinde yerleşik bankalar, ödeme kuruluşları ve ödeme sistemleri kuruluşları

Ürünlere / hizmetlere ilişkin ödeme, iade, değişim ve itiraz işlemlerinin yürütülmesi ile şüpheli işlem izleme, tespit ve önleme faaliyetlerinin yürütülmesi

• Kimlik

• Risk

• Müşteri İşlem

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

Yurt içinde yerleşik avukatlar ve avukatlık ortaklıkları

Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin yürütülmesi kapsamında hizmet temin edilmesi

• Kimlik

• İletişim

• Talep / Şikayet / Öneri

• Müşteri İşlem

• Müşteri Dışındaki Kullanıcı İşlem

• Risk

• Hukuki İşlem

• İşlem Güvenliği

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

Yurt içinde yerleşik yeminli mali müşavirler

Şirketimizin mali tablolarının doğruluğunun onaylanması, vergi beyannamelerinin denetlenmesi ile sair finans ve muhasebe alanlarında danışmanlık hizmeti alınması

• Kimlik

• İletişim

• Hukuki İşlem

• Müşteri İşlem

• Müşteri Dışındaki Kullanıcı İşlem

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

Yurt içinde yerleşik yetkili kamu kurum ve kuruluşları (örn. mahkemeler, noterler ve vergi daireleri)

Şirketimizin hukuki yükümlüklerinin yerine getirilmesi ile hukuk işlerinin takibi kapsamında bilgi / belge paylaşımlarının yapılması

• Kimlik

• İletişim

• Talep / Şikayet / Öneri

• Müşteri İşlem

• Müşteri Dışındaki Kullanıcı İşlem

• Risk

• Hukuki İşlem

• İşlem Güvenliği

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması

KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması


5. KVKK Kapsamında Haklarınız

Kişisel verilerinizle ilgili sorularınızı ve KVKK’nın 11. maddesinde yer alan hak ve taleplerinizi, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ’de belirtilen şartlara uygun düzenlenmiş dilekçeyle ya da “Solia Boards Bize Ulaşın Formu” ile  sistemimizde kayıtlı olan üyeliğinize bağlı e-posta adresiniz vasıtasıyla [email protected] uzantılı e-posta adresine iletebilirsiniz. Başvuru formuna bizimle iletişime geçerek ulaşabilirsiniz.